UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA HUBUNGI FADILAH 8859791


Search This Blog




20hb April/ Ahad

Awal bulan April lalu aku ada terima panggilan dari Tutong, katanya ia kan book kediaku untuk anaknya Majlis Menerima Tanda, untuk 20hb ani. Kelurusan jua 20hb ani nada aktiviti jadi aku ambil saja tia :)

Tiba hari yang dinantikan, akupun pergi menjalankan seperti yang telah dijanjikan. Sampai disana, mula2 aku mengambar potret lu empunya diri.siuk2 mengambar, pihak laki2 datang sudah. jadi dari tingkap ganya ku mengshot durang datang. pastu, baru tah ku turun mengambar acara yang selanjutnya iaitu penerimaan tanda pertunangan. Buat Awg Malik serta keluarga, Terima Kasih diucapkan atas kerjasama yang biskita berikan aku mengambar majlis anak biskita.

* Tanda - masaku damit aku selalu kana tandai arah dahi ehehe